Booya!

...som dom säger i amerikanska filmer. När detta historiska inlägg påbörjades var det 46 minuter kvar utav min våriga semester. Och det roliga är att jag alldeles nyss precis fick hem den sista filen av Silent Hunter 4 som jag hade planerat ägna min semester åt ;)

image2

Men nä, fel på rar-fil nr 78 IGEN! Vart är världen på väg? Och inte nog med det.. sen jag började skriva det här har min anslutning dött 2 ggr... jag blir snart inlagd, stressen knäcker mig. Drivrutinerna till det trådlösa kortet verkar vara bättre i Linux, men där kan man ju inte datornörda sig med spel så värst.

Med risk att redan låta tjatig i bloggandet måste jag framhäva hur enormt jävla DUKTIG jag har blivit. Vi ägnade hela förmiddagen åt storstädning för att efter det spendera tid i en affär. Det här med att ligga på sofflocket under semestern har jag visst blivit för gammal för har någon bestämt. Cykeln har minsann blivit smörjd idag oxå.

Har läst lite andra bloggar under dagen oxå, det är ju som en drog littagrann. Inte för att jag har drogat nåt vidare i livet, men jag misstänker det iaf, att det är som att blogga? Haha,  Why oh why didn't I choose the blue pill?

Nu ska jag ner till en nybäddad säng tycker nog Camilla. Vi syns o hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0