bortslarvad?

Men fan. Jag kom precis på mig själv med att jag håller på att slarva bort den här dagen totalt. På andra sidan fönstret är det strålande sommar, på den här sidan är det snor som rinner, hals som kliar och en dator som brummar.

Hade det stått en motorcykel utanför fönstret hade det ju varit en annan sak. Eller kanske ett hav med tillhörande båt. Men just nu är det mest skog och arbetande grannar ute. Jag orkar inte vara social idag, kan skylla på förkylningen.

Senare ska jag iväg till svärmor & Co för lite grillning iaf... kan bli skönt att komma ut lite. Camilla är iväg hela dagen, kommer inte förrän ikväll.

Hoppas jag mår bättre imorgon. Då blir det till att damma av dom gamla inlinesen, eller hur det nu stavas i plural på svengelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0