Glad påsk!

En glad påsk från mig till dig! Låt oss nu tänka på Jesus under hela helgen och skänka ett par tankar åt dom stackars hönorna som värper våra ägg.

Jag hedrar påsken med följande gamla bild:

image6


Sicken trötter dag det har varit idag. Ska alldeles snart däcka tror jag.
Har varit och köpt mig ett par löparskor idag, så om foten är bra och huvudet på G så ger vi oss ut och springer imorgon, jag och min kropp. Kanske min kära flickvän också. Men jag är rädd att hennes kondis är bättre än min för tillfället, och då är det ju jobbigt ju. Vilken total förnedring att tvingas stanna före henne i spåret. Jag är ju mannen i huset, jag ska vara först i mål. Om inte jag kommer först i mål, hur ska då mina spermier fatta vad som gäller när det väl är dags?? Om alla bestämmer sig för att ta en bulle och ett glas saft i diket jämte vägen mitt under racet? Nä vet du vad....

Den där tanken där ovan var ju inte frisk. Jag får nog gå o sova nu. Gonatt o gla påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0