Hallå världen!

Jag börjar med att be om ursäkt för min dåliga inläggshistorik de senaste dagarna. Jag har varit iväg på möte i 2 dagar och nätet har lagt av hemma, så jag är uppbackad av ursäkter.

Bara så att du vet, så satt jag o sket.... Hohoho, ett rövrim.

Nä, men bara så att du vet... så åker jag till Milano på söndag morgon! Yäää, ska bli riktigt kul. Har hört att det är runt 25 grader där nu, så det blir till att leta fram ett par shorts minsann. Tyvärr blev AC Milan-matchen flyttad, så den missar vi. Trist trist trist. Men fotboll suger, så skit samma :)  Vi ska tydligen ha TV i badrummet på hotellet, så jag kan spendera min tid där istället.

                          

Dario, vårt lokala IT-stöd har lovat att vi ska få en minnesvärd resa, och det tvivlar jag inte på. Mannen är galen.
Kommer att sakna min älskling såklart, så här länge har vi inte varit ifrån varandra sen vi blev sambos....

Men tjofadderittan, vi hörs om en vecka!

SHoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0