.huvudet

Författare mapc lider av huvudvärk. Synd om honom. Tror att han har tänkt för mycket idag. Då säger ni, whåååhå, har du tänkt för en gångs skull!? Då säger jag shut up ;)

Det är mycket nytt på jobbet nu fan, lite stressigt men samtidigt baloobans roligt.

  • Ny tjänst på 10% - Incident Management: Känns som massor av regler och processer att sätta sig in i, men det ska nog lösa sig. Det gör det alltid. Det säger Timbuktu. Ska på en 2-dagars träff i Helsingborg med resten av Incidentgruppen om ett par veckor.
  • Vi börjar bli kort om folk. Nya deltidstjänster och en som ska flytta utomlands. Krigge drar till Shanghai. Lite avundsjuk är man allt.
  • Allmäna möten och utbildningar. Vårt schema är mer fullspäckat än någonsin förr.
  • Jag ska bli testpilot till företagets nya eventuella mailsystem.
  • Ska till Milano w17 till inköpskontoret och leverantörsbesök. Men ser det mer som en täckmantel för fotboll och massa öl :) Riktigt kul, jobbigt att vara borta från Camilla en hel vecka bara.


Sen har jag ju inte tränat nån kickboxning på snart två veckor, det bidrar nog till en viss seghet misstänker jag. Får snart börja på att igen... annars blir det jobbigt att komma tillbaka. Mycket att fundera på vad gäller husköp nu också.

Men samtidigt som det känns som mycket just nu är det faktiskt inget som känns vidare tråkigt eller jobbigt. Det är bra. I will do well.

Fy sicket seriöst och tråkigt inlägg det blev. Kanske spetsar till bloggen med en rolig historia eller liknande under kvällen Åhh, Sverige kan inte hia sig! Se, där hittade jag en rolig bild istället:


image4

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0