kom tillbaka

Men en sådan rubrik tror kanske att min flickvän har lämnat mig eller att jag har varit ute och kastat frisbee hela soliga eftermiddagen. Men rubriken är en översättning på comeback, som är en ihopskrivning på när man har varit iväg från något och kommer tillbaka till det, som en frisbee ungefär. Håll käft, mapc.

Grejen är att jag är tillbaka på kickboxningen! Jag och Pär bestämde oss helt sonika att det får vara slut på soffliggandet och ta saken i egna händer. Nä. Att ta tag i saken. Nu är ett nytt halvårskort inköpt tillsammans med ett par thaishorts och jag är 1300 kr fattigare. Och jävlar vad jobbigt det var! Jag tänker inte berätta hur många situps vi gjorde för ni kommer ändå inte att tro mig. Men det är ju sjukt att man betalar för att lida.

En tråkig nyhet: Det blir ingen AC Milan-match på söndag. Min kära italienska kollega mailade idag och berättade att matchen är flyttad till lördag, och på lördag är jag fan inte i Milano.Vi beställde ju biljetterna en dag tidigare för att få uppleva italiensk fotboll och så flyttar dom matchen. Jag ska i ren protest vägra all framtida pizza. Yeah =)

Har varit och hämtat ut en Volvo idag. Den ska jag köra med till Skåne om typ ett par timmar. Nu ska jag nog sova. Godnatt Internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0