.planlös

Idag hade jag sex med 14 groupies. Värdelösa groupies.
Det hade jag dock inte, utan vill mest se om besökarantalet påverkas av en sådan inledning? En annan anledning är att jag inte har en aning om vad jag ska skriva om här just nu... Men att jag ska blogga lite, det är en självklarhet. Let's bring the fukking wooords out, bröther!

Jag är ägare till en ljudprojektor, en YSP-1000. En fantastisk  produkt, även om mitt tv-rum inte gör den full rättvisa. Det jobbiga i kråksången (ett uttryck myntat nångång för längesen av en viktig person) är att en uppföljare till denna tingest, YSP1100 har letat sig ut på konsumentmarknaden. Skillnaden mellan de bägge i ljudkvalitét är ytterst marginell enligt Yamaha själva, men det retar mig, det gnager på min själ - Jag har inte den senaste modellen, jag är ute med en teknik som är inne. Men icke, jag ska faktiskt icke köpa en ny. Hade jag varit snuskigt rik, som Lars Leijonborg t ex, hade jag möjligtvis köpt en, men så pass teknikbögig är jag faktiskt inte. När jag tänker efter är jag rätt så ekonomisk av mig. Men drömma går ju.

The Knife dunkar på mina trumhinnor just nu i ett rasande tempo. Dä ä najs!
Nu byttes det visst mot Chemical Brothers... ska det hålla på så här blir det snart att jag plockar upp Virtual DJ från garderoben och rockar loss natten lång.

Jösses, här svänger det, nu tänkte jag skriva om något jag är arg på, men jag kom inte på något ;) Haha, fan så skönt då... oftast är jag en väldigt o-arg person, det krävs feta lass för att reta upp mig. Men ett varningens finger dock - vissa dagar är jag totalt tvärtom och blir stört förbannad på gulliga små mjukdjur och dvd-r skivor som aldrig gjort en människa förnär. Sådana dagar då det bara kryper i kroppen och man inte riktigt vet vart man ska ta vägen, ni vet. Samt även givetvis de stunder man befinner sig bakom en ratt i en bil på en gata där tempot är långsamt och tidspressen stor. Trafikstress tror jag det kallas. Ibland har man även teknostress har jag bestämt. Det är alla de stunder då bredbandet kopplar ner.

Ska jag skriva om nåt mer? Eller ska jag mixa sköna beats? Min kära men upptagna flickvän ska iväg tidigt imorgon oxå, så hon sussar redan sött. Själv sov jag länge idag. Därför är natten ung ....pfft, eller hur. Jag lär sova som en kotlett om 30 min.... När jag var ung student för en sådär 4 - 5 år sedan så kunde jag helt sonika skita i att gå o lägga mig vissa nätter. Hade jag försökt mig på något sådant idag hade nog sjukskrivningen varit ett faktum.

Nu får det vara färdigbloggat för ikväll. För att inte ha skrivit om någonting blev det ganska långt ändå.

-onico and the beast-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0