.röhööv

Citat i rubriken är hämtat från världens förmodligen bästa svenska tv-program genom tiderna. Ja, ni hörde rätt, världens bästa svenska tv-program. Programmet som vi syftar på i den här fruktansvärt meningslösa och onödigt långa texten, som bäst läses på småländska är såklart.... Rallarsving! Två säsonger sända på ZTV... se det om ni inte redan gjort så.

Jag vill inte skriva om någonting särskilt. Jag skulle kunna berätta om Milano, men det kan ni läsa på wikipedia eller nåt. Jag skulle kunna berätta hur jag mår, men när ni läser det kanske jag mår annorlunda?

Jahopp

Det är alltså en slö dag idag. Skönt. Vi behöver städa. Vi skiter i det. Vi glor på film!  Spiderman 2. Yä.

Nu ska jag försöka leta upp nåt avsnitt av schyffert & co's "sverige dansar och ler"

Ciao för fan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0