Tisdag

I rubriken ovan kan man se att det är tisdag idag. Igår måndag kunde jag tyvärr inte blogga nåt vidare eftersom....mitt nät låg nere. Jag kör en kort uppdatering från jobbet istället, flyttar ju faktiskt en u-disk samtidigt så jag är inte helt komplett oseriös på mitt arbete. Just nu.

Igår var det invigning av grillen hemma! 4 hungriga grabbs från jobbet grillade baconlindade chorizos, sallad, potätissallad och chips. Fel meningsbyggnad, korven var det enda vi grillade faktiskt. Och just det, vitlöksbröd också, ju. Öpöpöp, pommes vart det ju, och ööööl såklart  =)
Efter detta blev det wii. Vi kom fram till att tennisen förmodligen är roligast, men boxning jobbigast. Det roligaste tycker jag dock är att se på när andra spelar, inlevelsen är total!

Men jaha, nu blev det visst en del att stå i här... vi hörs senare, kära blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0