.full

Jo, jag känner det. Jag är minsann lite berusad. Vi har förlorat i fotboll mot IT-Tyskland med 0 -1. Dom bjöd minsann på öl under hela tiden vi spenderade på Älmekulla. Vi dansade för oss själva under den traditionsenliga technodansen, svenskar för sig, tyskar för sig. Men vi drack minsann tillsammans utanför dansgolvet.

Förutom ovan fakta, som delvis felaktigt beskriver min kväll som segregerad, men som faktiskt var jävligt kul, måste jag oxå nämna att jag har blivit medlem i fenomenet "facebook.com". Det är jävligt inne helt enkelt.

Jag skriver en hel massa stavfel ikväll som jag måste rätta till i efterhand, så därför ger jag nu helt sonika upp. Den här bloggens språk känns dessutom alldeles för pretentiöst för att vara mig, så därför ger jag nu upp. Jag säger bajs och letar istället upp en bild som kan säga mer än tusen stavfel:

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0