kreativ i teorin?

Ikväll var vi ute på konstgalej. Jag har en hel drös med konstnärliga personer i min släkt, och ikväll anordnade några av dom, tillsammans med en hel drös andra konstnärliga personer utanför min släkt, en slags happening ute på natursköna Möckelnsnäs.

Det var bildspel med skön musik, kortfilmer, installationer, allsång, gallerier, livemusik, fotoutställningar och en himla massa mer. Framförallt en alldeles mysig stämning. Tyvärr krabbade elen eftersom det har regnat hela dagen, så en stor del av grejerna fick ställas in, bland annat nåt bildspel ut över sjön. Imorgon hoppas jag att dom får ordning på allt. Jag kan tyvärr inte åka ut imorgon, men jag rekommenderar alla andra att göra så. Givetvis blir det fest framåt kvällen ;)

image31



























Jag får dåligt samvete för att jag själv aldrig har utforskat min kreativitet något vidare. Egentligen tycker jag att det är riktigt kul att göra musik, redigera filmer, skriva osv... men jag har aldrig gjort något seriöst försök till något, förutom på skolan. Jag är nog för lat. Eller som Carro så fint uttryckte det innan idag: -Kreativ i teorin. Funderar lite på att ta upp 3d'n igen, men det blir nog som vanligt, att jag fastnat i nåt spel eller nån film istället, haha..

Nu är det Braveheart ju! Ska lägga mig jämte Camilla och se om jag kan lyckas klämma fram en tår.

-Freedom!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0