.shai9t

Hallå,

Jag lyckades nu precis placera min dator OCH rikta min antenn i precis det läge där min uppkoppling fungerar. Det går inte snabbt, det går inte hela tiden, men det går och det är ju det som räknas. Speciellt efter nästan en vecka utan Internet.

Jag har haft ynnesten att få njuta av sol dom senaste 4 dagarna. I lördags var vi på 50-års raj i Linköping. Söndags var vi i Karlshamn. I måndags lyckades jag få med mig min kusin till sjön och igår körde jag minsann helt själv till Mellby. Eller.. jag hade sällskap av en god bok. Jag trodde det iaf, ända tills jag började läsa. Läs ICKE "Media" av Marshall McLuhan vad ni än gör. Den är tråkig och trots att jag har en magisterexamen inom ämnet krävdes full koncentration, vilket är svårt att få på stranden.

Efter ett par timmar körde jag till Båstad och kollade på fina bilar, bimbos och brats. Jag hatar Brats. Och när jag slutligen kom hem märkte jag att jag bränt sönder mig fullständigt. Go go, malignt melanom!

Mmm, imorgon börjar minsann jobbet igen. Blandade känslor där. Nu är det slut på detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0