sommar & sol

Nuförtiden uppdaterar jag den här bloggen ungefär lika ofta som en fiskargubbe som inte fiskar alls särskilt ofta fiskar... Men självklart beror detta på att jag har semester!

Jag kommer inte ihåg vad som hade hänt senast, och därför kan jag inte ge er en fullständig uppdatering av vad som har hänt i livet.

Men vi har iallafall varit på Liseberg en dag. Jag, Camilla, min Mor & Far & Syster. Så fort jag och syster min kommit innanför portarna glömde vi bort vår ålder totalt och sprang runt som fulla myror mellan karuseller och spyor.

Igår kollade jag o Millan på väderkartan och såg att det var gemytligt väder i Kalmar, så vi stack dit. Mina feta bloggverktyg för att infoga bilder har försvunnit... brb som vi säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0