Ubuntu!

Jag är precis hemkommen från en särdeles trevlig fest. Familjen vi var hos har rötter i bl a Kenya och Indien, så jag tänkte skriva nåt coolt och inne med "Ubuntu" som betyder nåt i stil med "-Tack vare alla andra är jag den jag är" på nåt afrikanskt språk. Sen nu när jag satt och letade efter den exakta betydelsen kom jag på mig själv med att, fan vaddå hej då... Har jag gått och blivit globetrotter på en natt eller vad försöker jag exhibitionera mig själv  med? Istället säger jag bara tack för ikväll, maten och dansen var kanon! Jag önskar bara vi kunde ha stannat längre, började precis komma i form!

Men nu ska jag snart gå och sussa. Kvällen är relativt ung, och efter en vecka på jobbet med en särdeles stor portion trötthet ser jag fram emot en natt med många timmars sömn. Det där var andra gången jag använde ordet särdeles i det här inlägget. Fränt. Ändå är nog det här inlägget det första där jag använder detta ord. Ordbajs - here we go!

Jag är i nåt slags stadium nu.... det där "here we go" är så klart snott från Chemical Brothers, och nu blev jag såklart tvungen att lyssna på denna där låten. Synd bara att jag spelade bort alla pengar på pokerkontot tidigare idag, annars hade jag kunnat lyssna på låten och vinna i poker. Nu får jag väl strunta i låten och vinna på morgondagen istället. Godnatt!

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0