beslut, ack dessa beslut

Just nu, mitt i mitt liv.... äh fan vilken kass start... jag vill berätta att jag står inför en rad viktiga beslut just nu, just nu i livet... rövpoet där... vem? jag?

Beslut att fatta:

Jag är grymt sugen på en ny monitor till min personliga dator. Och genast där, i detta enkla begär, gömmer sig en hel drös med beslut som ska fattas. Behöver jag verkligen en 22-tummare? (klart jag gör). Behöver jag verkligen den bästa 22-tummaren? Ska jag köpa den på nätet eller ska jag köpa den lokalt och utnyttja min prisgaranti? Vad ska jag göra med dom två gamla, feta, illaluktande och mordlystna CRT-skärmarna som står här och blänger med onda ögat?

Och så: Jag vill ha ny mobil... Behöver jag verkligen det? (nä.. röv). Vilken ska jag ha? HTC Touch? TyTN? Nån annan HTC? NeoNode N2? Vettefan...

Vidare: Ska jag beställa bredband nu eller vänta tills vi har flyttat? Vilken leverantör?

Varför sluta när man är på topp... Bil, bil bil.... Vi ska köpa bil. Men ska vi sälja min bil? Camillas bil? Bådas bilar? Heter det bägges bilar? Behålla båda? Vad ska vi köpa? Ny? gammal? Diesel? Hallonsaft? Citroen? Audi? Ska vi vänta till vi flyttat?

Jag har fett med många mer beslut som ska fattas, men ni har nog tröttnat för länge sen. Men som ni förhoppningsvis förstår behöver jag lite hjälp här.... sä hjälp mig för fan!

-fan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0