.iphone

Så hypad, så snygg, så dyr. Men fan, jag förstår det verkligen inte?? Varför all uppståndelse? Jag erkänner att den är den ser bra ut, och gränssnittet ser lattjo ut, men hallå? Vad har iphone som min mer än 2 år gamla s100 inte har? Man kan förstora bilder genom att peka med två fingrar, och den har en sensor som känner av när man vänder den på sidan. Det är dom två grejer jag kommer på, rätta mig om jag har fel. Det känns ju inte som nån hejdundrande teknisk utveckling på 2 år direkt....

Jänkarna som redan har sitt ex får i slutändan betala ungefär 13 000 kr för sin telefon. Plus att batteriet ej beräknas hålla mer än 2 år. Och man måste skicka in den för batteribyte...

Jag fortsätter min klagosång...

Den är större än min s100...

Den har inte GPS eller 3G... våffå då för?????

Den stödjer inte bluetooth-hörlurar med stereo. Trots att det ska vara den fetaste musikspelaren på marknaden?

Tredjepartsprogram?

3000-4000 kr känns som ett rimligare pris om jag ska vara ärlig... Det hade jag nog kunnat tänka mig att betala, men fan...

Jag såg precis en reklamfilm, det är därför jag var tvungen att skriva lite... i filmen gör dom reklam för att kontaktlistan synkas med datorn... nytt... och att man...nä...

Haha, jag är inte arg.... jag är bara... fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0