kommentar till föregående inlägg

Mmm, alltså. Nu lät det ju som att jag har svårt att bestämma mig när jag är hos frisören, men så är det ju faktiskt inte. Inte för att det spelar någon som helst roll, men jag har aldrig påstått att den här bloggen har någon mening, men jag vill heller inte fara med osanning i mina texter. Jag har haft ungefär samma mönster på mina hårstrån dom senaste åren, och har inte haft en tanke på att byta. Möjligtvis ifall jag blir tunnhårig (7 cm då), eller om den globala uppvärmningen ballar ur avsevärt mycket mer.

Dessutom har jag inte för avsikt att bli diktator i detta land, så ni behöver inte oroa er, god vänner. Jag har till och med gett upp tankarna på att bli diktator i mitt eget hus på backen.

När jag ändå är här kan jag berätta att jag precis har ätit smörgåstårta. Förträffligt gott. Sen så hälsar Tobbe till alla läsare. Tja, sa han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0