.pengar

Oj fan, det var visst ett tag sen jag uppdaterade här. Klockan är nu skitlite men jag har ändock varit vaken i drygt 2 timmar. Därav alla fula ord såsom fan, skitlite och ändock.

Jo, pengar... Den här månaden har jag ju som bekant inhandlat en magnifik skärm till datorn, och jag har också köpt sparringutrustning för 1500 kr. Dessutom har jag satt undan en inte helt obefintlig summa pengar till mitt sparkonto. Därför blev jag smått förvånad när jag igår såg att jag ändå hade ca 4000 kr kvar på mitt lönekonto? Men jag fick inte vara glad så värst länge, för innan sanden runnit ner kom jag på att jag fan inte har betalt hyran den här månaden.... oops. Camilla har satt in halva summan på mitt konto, men jag har totalt ignorerat min hyresvärd. Min undanflykt är att han var på semester i Tyskland i månadsskiftet när jag normalt sett betalar honom.

Här tänkte jag lägga in en passande bild som hade berättat mer än 1000 ord, men det tyckte inte proxyn att jag skulle göra.

Därför får jag nog ta ett litet lån av mig själv om jag ska kunna leva lite vulgärt under Östersjö som vi sticker till imorgon.

Just det, jag går på semester imorgon! Jag har beredskap fram till 07.00, och sen jävlar ska jag inte göra något vettigt på 3 veckor. Inte åt någon annan än mig själv iaf.

-ciao-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0