Så där ja..

Då var årets Östersjöfestival avklarad. Det var riktigt lattjo, och det gick ovanligt fort i år tycker jag. Kan ju bero på att jag vanligtvis spenderar hela veckan där, nu åkte vi ju ner på torsdagkvällen.. Regn på lördagen sabbade ju lite av stämningen, och sen åkte jag på en förbaskad nackspärr, och den vägrar ge med sig. Idag köpte Camilla nån salva till mig, men man föbjuds sola i 2 veckor efter användning, och om 2 veckor är min semester slut så fuck nä.

Idag har jag lyckats sitta lite vid datorn, annars har det mest blivit soffan, vilket inte är fel iofsig ;) Det var inte roligt att vakna upp bakfull i söndags på ett varmt loft och inte kunna röra sig. Det körde i magen och jag kunde inte komma ner för det gjorde så satans ont. Men efter 2 Alvedon kunde jag komma ner och... jaa, bajsa.

Jahaja, nähäfan, tjalala lilla molntuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0