.semester

Ärade blogg! Min semester har inletts! Tjuvstartade lite redan igår med ett par öl och ett par snapsar. Idag har jag friserat mig och lämnat in min jourtelefon. Om ett par timmar bär det av mot Carlshamn och då börjar semestern på riktigt... Mer öl och snaps alltså. Och förmodligen ett gäng G&T samt ett uns whiskey. Mumma =)

Bloggen kommer inte att uppdateras på ett några dagar alltså. Jag tror vi åker hem på söndag, men då mår jag nog inte bra.

Till sist en tanke: Jag önskar det penninglösa samhället. Det är nog inte genomförbart, men fan så bra det hade varit. Eller åtminstone att alla hade haft samma lön. Man får x kr för 1 timmes jobb. Alla får x kr. Det hade varit rättvist. Det finns få saker jag retar mig på så ofta som alla personer som tjänar oförskämt mycket och åstadkommer oförskämt lite. Skäms!

Nu stänger jag av min hjärna för ett par dagar framåt. Ha det underbart, för det ska jag.

-borrta-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0