Antibloggarmyggen


Aloha!
Det har ryktats på stan att jag har haft det stressigt på jobbet idag. Ja, det är faktiskt sant. Så mången ärenden har inte skådats i lådorna sen ICC3 släpptes. Det är åtminstone vad jag tror. Men det är lugnt, jag har inte brusat upp eller slarvat en endaste gång. Mitt lugn har bibehållits.

Vad mer nytt under solen?

Jag har slarvat bort min bankdosa. Men jag ska hitta den.

Jag orkade inte gå till träningen. Men jag tränade hemma själv istället.

Vi har börjat fundera så smått på en resa till hösten. Ja tack.

Hur är det med Paris Hilton egentligen? Är hon frisläppt? Blev hon våldtagen? Ångrar hon sina synder? Vem vet, inte jag.

Jag har ätit fiskbullar. Frivilligt. Tydligen gillar myggor fiskbullar, ty dom har likt ninjor smygit sig in här under tiden jag åt ovan nämnda fiskbullar och dom verkar hungriga. Myggen.

Midsommarfirandet gick alldeles utmärkt. Lagom mycket alkohol, utsökt mat och goda vänner. Vädret sög, men det behöver jag väl inte påminna er om. Dagen efter kände jag mig alldeles för gammal för ännu en fest, så det blev sällskapsspel istället.

Jävla mygg. Dom har uppenbarligen något emot bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0