blabber

uhh, klockan är mitt i natten nästan och två brudar med gälla röster sitter här och pratar häst... Snälla, var tysta, jag försöker återuppta mitt förlorade bloggande.

Vill via detta forum be om ursäkt å mitt bredbands vägnar. Så fort jag behagar chatta med någon över MSN eller ICQ bestämmer sig nätet för att lägga sig ner och dö. Idag började jag prata med en klasskompis som jag inte har hört av på säkert 44 år när det kopplar ner sig. Hur oartigt är inte det? Förlåt Patrik... :)

Häst häst häst

Imorgon är det studentfest minsann och jag är inte det minsta sugen. Håhåjaja, jag är en gammal man. Jag känner inte riktigt igen mig själv när jag inte är sugen på gratis sprit. Grejen är att det även på lördag vankas gratis spritfest. Och gissa vad - Nästa fredag också... Alkoholismen väntar runt hörnet, jag ska försöka ta kröken istället. Muhahhaaaa

Mmm...mycket Wii och helikopter på den lilla fritiden just nu ;) Stolt ägare till 7 spel är jag. Camilla har fastnat totalt för Excite Truck. De stunder jag får låna mitt Wii spelar jag Zelda och Mario Strikers.

Ja just ja, måste ju posta den där schyssta bilden! Ett ögonblick bara.



Hahaa! Är det inte fantastiskt vad Internet har att erbjuda? Förutom denna parkering såg jag en dam vid namn Olivia Nalen idag på hitta.se. Haha!

-god natt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0