förrädarland!

jag dör på jobbet. Jag brottas med ärenden. Men det ger mig en anledning att känna mig duktig, samt att kräva högre lön.

Idag körde jag faktiskt till träningen. Väl där fick jag reda på att det är sommaruppehåll. Haha, i smyg förtäljer jag nu att det var jävligt skönt. Nu kan jag sitta här framför burken istället med gott samvete.

På väg hem avbröts min bilfärd abrupt av en skylt och två små yngel som påstod att vägen var avstängd pga "Förrädarland". Vafalls!? Jag fick helt sonika vända om och ta ett annat håll. Men vad väntade där om inte en hemmasnickrad vägbom? Döm om min ilska... "Döm om min ilska" .....jädrar vilket uttryck :)
Jag rev ner den förbenade vägbomen och körde hem. Men snäll som jag är satte jag såklart upp bomen efter mig.

Men hallå, vad är förrädarland? Och varför bor jag i det? Hade det inte regnat ute hade jag spatserat iväg och tagit reda på fakta, men nu skiter jag i det. Jag får ju faktiskt sitta här med gott samvete.

-förrädare!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0