.gammal

God förmiddag,

Undertecknad har nu varit på fest 2 dagar på raken. Inga direkta spritfester, men det känns fasen i själen ändå. Förr i tiden innebar ju 2 dagars festande enbart att det var onsdag... nä, inte riktigt, men jag tror att jag börjar bli.... äldre.

Ingen huvudvärk och inget illamående, men magen gör uppror och jag har noll ork. Thank God it's söndag.

När vi nu ändå är inne på mitt personliga lidande kan jag berätta att jag tror jag har blivit pollenallergiker eller liknande. Näsan rinner så fort jag kommer ut till landet, vet inte om det kan vara nyklippt gräs eller hö. Hö är ju iofsig nyklippt gräs. På sitt eget lilla vis. Höhö.

Nu har jag funderat länge på vad jag ska skriva mer om, men det sket sig. Totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0