.kosta

Ordet i rubriken är ett ortsnamn, fast med punkt före och litet kåh. Jag har varit där. Jag, flickvän och mamma. Svärmor skulle också hängt på, men hon fick förhinder. Dagen har alltså spenderats i Kosta. På Kosta Outlet. Dagen har för att förklara ytterligare spenderats i affärer och åter affärer. Därför är jag nu helt slut. Jag har gått minus i pengar, men plus på tröjor, foppa-tofflor och dvd-filmer. Så mycket mer har det inte hunnits med, faktiskt.

Jag känner för att sätta det här inlägget under rubriken ".tips" och därför måste jag även tipsa om något.

Here goes: http://www.albinoblacksheep.com/games/bloxorz 
Tipset i fråga leder er till ett trevligt litet pusselspel i flash. På fliken bredvid befinner jag mig nu på level 7.

-mot bana 8!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0