ny personlighet

Personen som bloggar nu är inte samma person som bloggade förra inlägget. Den här snubben är fastighetsägare, hyresvärd och Mer-medlem.

Jag har alltså blivit med hus. Fabulöst häftigt, och något som jag inte trodde om mig själv för 5 år sedan. Men jag och Camilla har letat i mer än ett år nu, och vi har äntligen slagit till. Huset ligger ca 2 mil från "stan", på samma gård där jag har växt upp, men ändå ett par hundra meter från själva gården, uppe på en backe. Grym utsikt, därifrån kommer jag att kunna hämta inspiration till många framtida blogginlägg känner jag ;)

Vad som är mindre roligt är att vi inte kan flytta in förrän till jul/nyår någon gång eftersom huset hyrs ut till en familj som för tillfället håller på att bygga sig ett eget hus. Jag är inte rätt person att köra ut dom, så vi får gott vänta. Den som väntar på något gott är ofta hungrig, sägs det och det stämmer bra på mig. Därför ska det nu ätas mat. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0