.uppvisningsslagsmål

Nu är jag precis hemkommen från träning... svettig, mör och hungrig. Måste klaga lite. Tränaren vi hade idag har en förkärlek över att visa upp sig. När man står och övar tekniker står han alltid jämte och gör snurrsparkar och diverse tuffa saker på säcken. Idag fick dessutom vi öva på alla dessa tuffa sparkar. Det var hoppsparkar, yxor, helikoptrar och allt vad det heter. Visst, det ser väl häftigt ut. Det är roligt att göra. Men hur ofta används det i verkligheten? Jag tror aldrig jag har sett en hoppspark i UFC, knappt en frontspark. Men men, ibland ska man leka också.

Nu piper micron. Nu ska jag äta lasagne. Var bara tvungen att klaga lite. Som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0