Das neuen blogg! Der das die? Willkommen!

Hallå!

Du bevittnar nu mitt första inträde i bloggvärlden! En oskuld som ryker, passa på att njuta ;)

Jag tänkte alltså sälla mig till den, som jag har förstått det, enormt stora och kreativa skara bloggare världen över. Jag brukar vara långt fram med all form av teknik, men det här med bloggning är ju nästan ute nu, vet inte varför jag är så sen, förlåt!!

Tänkte försöka skriva ett par gånger i veckan om möjligt, som en dagbok ungefär. Det sägs ju att dagboksskrivande ska vara ett balsam för själen, vi får la se vad som händer med min. På tal om själen så är min till salu till rätt pris, om någon undrar :)

Nåväl, det är var ju en början, vi får se var det slutar. En sak är säker, ni kommer ICKE att finna någon speciell ordning eller klassifikation på mina inlägg. Mitt huvud är rörigt, humörsbaserat till tusen. Men... säkerligen blir det massa teknik å nörderi...

Väl mött!


Kommentarer
Postat av: fangfang

Hej hej

2007-04-01 @ 11:53:04
Postat av: Anonym

HAlllå fan;)
Haha..den blev ju super!!
För all er som inte känner mattias så kan jag berätta att DET kommer bli rörigt..han e lite av en rörande person..
Men grattis Mapc..du är nu invigen u ett slutet sällskap.....lol
Lycka till min vän!!

2007-04-01 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0