Denna lördag...

Ska alldeles strax krypa ner i sängen, först bara ett par ord om denna dag:

Vi åkte ut till svärmor vid lunchtid, bytte däck på Camillas bil och tvättade o vaxade. Dessutom bytte jag däck på svärmors bil, oerhört duktigt faktiskt.

Sen stack vi ut till mina föräldrar o hälsade på. Har lite planer på ett hus, så vi diskuterade finans med min personlige bankman, papa.

En lördag i nykterhetens, "hälsa-på-familjen" samt arbetsmyrans tecken! Ganska skönt faktiskt...

Ja just det. Igår kväll hittade jag ett lattjo litet program. "Virtual DJ". Jag byggde ihop ett litet bibliotek med låtar som jag kände kunde vara sköna att mixa och körde loss. På bara ett par timmar blev jag fasen länets fetaste DJ! Riktigt roligt var det. Synd att jag inte har några högtalare kopplade till dattan för tillfället... lite svårt att mixa med bara ett par hörlurar. Kanske skulle fixa sig ett fetare ljudkort?? Hursomhelst, satt uppe halva natten, kunde inte slita mig.

När vi ändå snackar DJ's klämmer jag in ett litet filmtips: It's all gone Pete Tong. Se den om ni inte redan gjort så! Gjord med värme, precis som jag... Haha, godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0