helikoptern

Hahaa! Jag har den här i mitt knä, min senaste pryl. På ålderns höst har jag blivit med radiostyrd helikopter. Men jag är inte ensam, ack nej. Vi var 4 st på jobbet som beställde och jag var INTE äldst!

Men attatatans så svår den lilla gynnaren är att kontrollera... Tänk dig själv att styra en frigolitbit i 3 dimensioner med tillgång till endast 2 kanaler? Jag har redan kraschat ett otal gånger, min fina platt-TV har varit illa ute, mitt öga och min Camilla likaså. Men jag börjar lära mig nu. Förutom mina 2 kanaler har jag börjat utnyttja den hemliga kraft jag besitter till att kontrollera helikoptern, det går lite bättre. Tanken är att vi ska tävla i nån gympasal inom en nära framtid, och då kan jag dra fram kraften som trumfkort.



Just det, mitt Wii är ju chippat. Kanske.
Det fungerar utmärkt. Med originalspel. Precis som innan. Jag tror fan att dom glömde sätta i nåt chip i låddan. Men jag ska dit på lördag igen tänkte jag, och jag ska få en komponentkabel som plåster på mitt onda sår.

Muahaa, nu ska jag flyga vidare... Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0