Onödigt inlägg #17

Tjabba!

Ja, har sitter jag. Tillsammans med en miniräknare. Den är soldriven och den kan konvertera valutor den lilla gynnaren. Jag har inte så värst mycket att göra, och det kanske märks. Jag & C är ute hos mina föräldrar, där även systra mi befinner sig för tillfället. Jag installerar Office åt papa, och det är det jag väntar på nu. Windows Update har lite att säga till om, tydligen.

Samtidigt som detta händer laddas det hem Tiger Wood da golf game till mitt Wii, men det hinns inte med idag inte.

Men det var då fan, här springer massa folk runtomkring mig... jag får ingen ro att sköta mig bloggande, och av den anledningen lägger jag nu ner. Scüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0