vem är jag?

Tydligen är det väldigt inne bland bloggers att publicera listor med fakta om personen bakom bloggen. Jag tänker inte vara sämre och därför bjuder jag eder nu följande tjofräs, snodd från en annan blogg:

1. Namn jag lyssnar till: mattias, mapc, mape, persson, perra, älskling osv...

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är en god person, med bra värderingar och tillfredsställande intelligens.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag är för snäll, ett svängande humör.

4. Detta är jag rädd för: att stå i centrum, att tala inför grupp. Chuck Norris

5. Tre saker jag vill varje dag: Äta gott, somna jämte Camilla och få slåss lite lagom mycket.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hmm... plåga en oskyldig människa/djur. Äta gravad lax.

7. Detta vill jag göra just nu:  ta en dusch

8. Bästa känslan: Påbörjad ölberusning utomhus en sommareftermiddag... någonstans vid havet..

9. Värsta känslan: Umm... vet väl inte jag.

10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Trogen, humor, snäll, kvinnligt kön, sexig, självdistans

11. Är du kär just nu: Japp

12. Jag vill gifta mig: Kanske nångång... inte just nu

13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bli ekonomiskt oberoende, hoppa fallskärm, åka runt planlöst runt i världen.

14. Min käraste ägodel: Min mobil

15. Något jag vill ha i present: Jag har det mesta jag behöver. Ett chip till mitt Wii möjligtvis.

16. Detta har jag på mig just nu: En svettig t-shirt och ett par gamla jeans.

17. Favoritkläder: En ren t-shirt och ett par gamla jeans.

18. Favoritdjur: Wombat

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast:
3d
Tråkigast: Svenska

23. Stjärntecken: Orm och stenbock

24. En bok jag gillar: Liftarens guide till Galaxen

25. En film jag gillar: Point Break

27. Favoritdoft: Regn

28. Detta äter jag gärna: Thai

29. Dricker helst: Öl

30. Favoritgodis: Japanmix

31. Hit vill jag gärna åka på semester:  Bali

32. Färg på mina ögon: Blå och blå

33. Min längd: 182 centimetrar.

34. Jag tror på:  De flesta jag känner

35. Jag spelar: Data och Wii

36. Person jag beundrar: De flesta jag känner

37. Så här bor jag:
Lägenhet på landet

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Vet ej

39. Det här tänder mig: Rena lakan

40. Det här gör mig avtänd: Trötthet

41. Favoritfärg: Blå och svart

42. Favoritcitat:
Röhööv

44. Bästa present jag fått: Kommer inte ihåg, tyvärr..
 
45. Senast köpta skiva: Se ovan svar

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ähh, skitfråga

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: tramsfråga

48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan trolla med röven

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Förmodligen en katt, men gärna en ko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0