what's hangin'?

Mmm. det ni...

Jag är mitt uppe i husköparspelet. Jag tror att jag förlorar, men jag vet inte. Det är faktiskt skitsvårt, för att inte tala om tråkigt. Jurister kan inte ha det lätt. Men nu lutar det i alla fall åt att det blir affär av på torsdag om vi kan lyckas få alla papper och dylikt i ordning. Könsord.

Mitt Wii är numera ett fungerande tillika chippat Wii! Wii. Fantastiskt roligt! Nu återstår bara att lyckas ordna fram lite spel... De jag har hittills:

  • WarioWare: Smooth moves
  • Excite Truck
  • Wing Island
Jag tyar inte recensera för tillfället, men alla är bra. Som kompensation för att chippningen inte fungerade första gången fick jag en komponentkabel. Problemet nu är bara att den inte passar i något hål i min TV. Men det ska nog lösa sig, det gör ju allt annat....

Tjo flams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0