Pappa!

Yes! Det må vara allmänt känt nu, men även min blogg förtjänar att veta: Vi ska ha barn! =)
Det är helt underbart fantastiskt faktiskt, och en smått osannolik känsla, framförallt fantastistiskt roligt! Jag kan knappt tro det själv ännu, men på måndag ska vi lyssna på hjärtljud så då blir det nog lite mer verklighet. ETA är beräknad till mitten av maj, men det kan ju ändras. Vi var på Ullared för nån vecka sen och köpte barn-, mamma- och pappakläder alla redan. Men yää, it's great! Ser fram emot en hektisk vår med barn och husrenoverande på dubbel heltid.

Jag har bloggat ännu mindre än vanligt på sistone. Dom senaste kvällarna har gått åt till att konfigurera upp min TyTN 2, och den närmar sig nu perfektion. Sen är det en del resor nu med jobbet också. Förra veckan var jag i Dortmund, Tyskland i 3 dagar. Imorgon åker jag till Stockholm för att titta på ett nytt program. (Tåg i 8 timmar för 2 timmars möte...) och nästa vecka är jag i Helsingborg i 2 dagar igen... Det är förvisso rätt så kul att åka på små trippar ibland, men inte så kul att lämna en havande kvinna vind för våg här hemma =)

Nämnde jag att min TyTN är grym?

-Hehe, jag ska tamigfasen bli pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0