hallå ja!

Det här blir nog inget långt inlägg, jag måste gå på dass inom det närmsta!

Jag har bott på hotell 2 i Helsingborg 2 nätter den här veckan. Hotell är underskattat. Riktigt skönt att slippa bry sig om städning o tvätt o frukost o sånt. Men home sweet home är ju alltid home sweet home som vi internationella bloggers brukar säga.

Just nu lyssnar jag på kents nya "Tillbaka till samtiden" och det verkar lovande! Riktigt bra faktiskt. Just nu är jag inne i melodifasen. Om en stund kommer textfasen då jag tänkte börja lyssna på texterna lite mer på allvar... det är då det stora avgörandet kommer. Fram tills dess diggar jag bara med min disconacke och slösurfar järnet. Kanske skulle ge förra albumet ännu en chans. Jag gillade det inte vid första lyssningen och la därför ner det helt. Kanske var ett misstag.

Mmm, det blev visst en skitnödig recension av kent. Vi hyrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0