klagomur

Mina vänner,

Jag måste beklaga mig. Jag håller på att bli sjuk. Ni vet den där känslan man har, det börjar göra ont i halsen, helt matt, snorproduktion, trött, ont i kroppen. Utöver det har jag åkt på nackspärr. Ingen sån där ordentlig låsning som jag fick i somras, men ändå, det är inte skönt.

Det är med andra ord lite synd om mig. Men skit i det, jag öser på med lite fakta:

Jag har lånat hem en spikmatta. Igår låg jag på den utan handduk eller t-shirt och somnade... blev liggandes en dryg halvtimma. Jag ser ett visst samband med min nackspärr, men jag hoppas inte. Effekten ska ju bli den motsatta.

Jag har ätit på Minerva idag (!). Vi var tvunga att testa myten, och den spräcktes delvis. Maten var faktiskt helt ok. Vi åt förvisso bara pizza. Det var långtifrån den godaste pizza jag har testat, men den var helt ok. Personalen och lokalen var en bra bit under medel... Det var en skum känsla att äta där. Skräck, ungefär, men det gick ju bra. Och förutom min nacke och min förkylning mår jag bra.

Jag har blivit kär i HTC TyTN 2. Måste ha.

Jag ska laga min bil nästa fredag. För 4000 kr. Det rimmar inte med min nya kärlek.

Igår såg jag äntligen filmen Black Sheep. Den var utomordentligt dålig, på gränsen till underhållande.

Det var något mer, men det försvann nog när jag kissade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0