signum

Ska kolla på en bil imorgon: http://www.blocket.se/vi/13759749.htm
Verkar riktigt nice, även om färgerna inte är såna färger jag hade valt om jag hade valt egna färger i en bil där man själv får välja färger. Den är stor som ett hus, men ändå ganska bränsesnål. Eller, stor som ett hus är den inte, men större än en Vectra iaf. Eller tja, den är ju faktiskt lika stor som ett hus som är lika stort som den här bilen. Modellen, Signum, säljs inte i Sverige längre, vilket gör det lite coolare. Mmm, vi får se.

Och snart MÅSTE jag ha en TyTN 2. Jag kreverar. På den här sidan  tycker jag att du ska gå in och konstatera att TyTN 2 regerar.

Nästa vecka är jag i Helsingborg i 3 dagar. Vill inte, vill inte, vill inte.... hatar som sagt möten. Men hotellfrukost uppväger det hela lite. Fan vad jag ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0