244 Schneider

Jag har mycket att göra, hela tiden. Ganska så ofta så äter jag god mat. Relativt ofta knaprar jag på godsaker såsom dajmchocklad eller chilinötter eller japanmix. Ibland äter jag nyttiga saker, typ gurka, leverpastej och groddar.

En stor del av tiden sitter jag framför en datorskärm. När jag är på jobbet görs det mest nyttiga saker, när jag är hemma slösurfas det minsann en del. Facebook är ett ställe där man kan slösurfa. Buzz och övriga länksamlingar/bloggar likaså.

Ibland spelas det. På PC eller på Wii.

Ett par, tre gånger i veckan tränas det, på ironman eller i värdshuset. När man tränar i värdshuset får man ingen lunch.

Snart ska det köpas prylar. En ny mobil kan behövas. Kanske en Glofiish? Den heter lite lustigt. Sen ska det köpas bil. Kanske en Astra, kanske en 307:a, kanske en Golf Variant eller kanske en Focus. En diesel ska det va, och en kombi till på köpet.

Det händer en hel del andra grejer oxå, men om det förtäljs det mer senare i historien.

Hahaa, det här var fan det sämsta inlägget på länge. Det var oxå det enda inlägget på länge. Det här måste vara en skitblogg, men det gör inget ;) Rubriken syftar förresten denna gång på fabrikatet på min penna som ligger här framför mig och är lika aktiv som en racerbil utan motor. Det är en sån penna som man märker upp cd/dvd-skivor med när man har bränt ut något olagligt.

Nä fan, nu går jag och äter något. Chilinötter tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0