flytt

Nu äntligen har vi fått nycklarna till vårt hus. Väntat i ett halvår snart. Det är hur mycket som helst att göra, men jedrar på kvarteret vilka möjligheter! Om några år eller nåt...

Varit på föräldrakurs idag oxå.. intressant må jag säga. Ser fram emot förlossningen med sötsur förväntan.

..och nu precis värmde jag en vetekudde åt Camilla. Hon har fått en av mig i form av en gullig nalle, som värmer en när man har ont. Jag tyckte mest det var lite roligt att micra den där gulliga nallen, såg komiskt ut :) Man kan ju se allt från lite olika håll.

Hela det här långa inlägget är skrivet på en tyTN2, från en säng någonstans i Skåne.

Maom

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :)
Tack för fina ord om köket.. Ser fram emot att få se ert nya fina hem..
Ta inte ut er för mycket bara!
Kram Malin

2008-03-01 @ 11:28:06
URL: http://lelle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0