Ärade blogg

Jag är sjuk. Jag har åkt på en hejdundrande förkylning. Hade feber igår och var hemma i soffläge hela dagen, idag är jag lite piggare men är ändå så där utmattad som vi män blir vid en riktig förkylning. Näsan har slutat bete sig som en öltapp nu iallafall, och det är skönt.

Tänkte ta tillfället i akt och meka lite med min telefon. Min telefon som för övrigt har föjande specs för tillfället:

Modell: HTC Kaiser/TyTN2
ROM: DualTouch v2
Radio: 1.27.12.32

Mm, sluta dreggla fan.. =) Läste precis om ett nytt gränssnitt för windowsmobiler; Pointui. Verkar ganska läckert, lite mer åt iPhone... trogna läsare vet ju vad vi tycker om iPhone är i detta univers, men det är värt ett försök tycker jag. Produktiviteten kanske får sig en känga, men det kan ju vara bra att ha när man vill visa upp lite bling-bling.

Förutom detta projekt tänkte jag diska fast det inte är min tur. Min flickvän är ju faktiskt gravid och på jobbet, jag är icke-gravid och hemma. Och om tid finnes blir det lite mer Portal ;) Jag installerade det mellan två feberattacker igår och det verkar lovande.

-Schüss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0