.nöjesrapport

Gubbfan herr Bloggare rapporterar direkt ifrån slagfältet: Inatt, precis efter midnatt när jag sov som allra godast vaknade jag och såg nåt rött ljus röra sig i vår trappa utanför sovrummet. Jag måste ha drömt något skumt, för jag blev livrädd och började skrika typ -"Hallå! Vem där!"... gamla lumpartakterna sitter kvar tydligen... jag trodde fan det var nån hemlig jedi-ninja som skulle mörda oss eller nåt...

Då börjar det skrattas som tusan och ett helt gäng står ute i hallen och fotar mig... lustiga lappar å foton överallt, nya fina bilen inslagen i dasspapper (som idag är helt utkletat pga regnet) och fina presenter =)

Har fått hitills:

* Massa vertyg till min nya roll som köksrenoverare/husägare
* En röd tockna där voodoo-docka man har knivar i
* Biljetter till Fight-Night i Kristianstad
* Ett par thai-mitsar, levereras inom kort

Och i morse började det hagla in en massa sms... men nu är det lugnt o skönt! Får la börja diska o städa snart...

Har för övrigt en teori med tanke på att tiden bara rinner iväg... Är det månne bättre att försöka ha så tråkigt som möjligt hela tiden? Då måste ju tiden gå sakta, och man hinner med en massa mer saker. Tråkiga saker förvisso, men ändå?

-Tjipp o hajk-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0