.gammal blogg lever längst

Klockan börjar ticka på så sakteliga mot försent, och jag borde gå och lägga mig snart, för imorgon är inte samma dag som idag. Camilla o Arvid ligger o sussar sött, Arvid gör lite skumma ljud ibland, men det är sånt som bebisar gör bäst antar jag.

Jag läste precis lite gamla inlägg från bloggen. Från tiden när jag var under 30, utan hus och utan barn. Vuxenlivet kom chockartat snabbt, men det är ett mycket bra liv, så det är ok. Jo, bloggen... jag hittade faktiskt ett par smålustiga inlägg, men jag la också märke till att jag svor alldeles för mycket i mitt skrivspråk, det är ju inget snyggt ju. Förmodligen berodde det på att jag inte var vuxen då.

Nu ska jag fundera ett tag på om jag ska gå och lägga mig, och sen imorgon drar vi till Karlshamn en sväng.

Todiloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0