.på lyset

Ja, som rubriken så väl påtalar så befinner jag mig lite så att säga "på lyset". Det är tisdag kväll/onsdag morgon och detta kan ju bara betyda att det är semester, vilket det mycket riktigt är just nu. Jag jobbar nästa vecka , men sen är jag ledig 3 veckor till. Fantastiskt.

Om man googlar "på lyset" får man följande bildresultat:

lyset på 
På lyset

Vi har spelat poker och druckit whiskey. Jag gick minus 70 kr på pokern, men känner att jag gick plus på whiskeyn, så det är ok. I övrigt händer det inte så mycket, vilket är helt i fas med min uppfattning av semester. Har köpt en list idag, och besökt svärmor. Och sedan nyss nämnda poker då.

Nu ska jag se vad mer google har att erbjuda, tjo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0