Pryltorka

Jag lider av pryltorka. Och anledningen är att min ekonomi har fått för sig att omprioritera sedan jag blev med hus och barn.

I början var det jobbigt, riktigt jobbigt, att vilja ha alla nya, feta prylar.. Dom som jag oftast köpt så fort dom kommit ut på marknaden förut. Men nu börjar jag nog så sakteliga vänja mig, har kanske tillÅmä blivit lite mindre materialist än tidigare.

Pengarna som tidigare bytte namn till HTC, Yamaha, AMD o.s.v. kallar sig numera för Pampers, Flügger, Toshiba och dylikt. Toshiba värmepump då, inte TV.

Hav förtröstan dock, i sinom tid ska jag nog börja spana in prylmarknaden igen. We're on a tillfälligt break bara... Arvid lär ju inte bli mindre prylbög än far sin.

Men lika glad för det är jag, men gladast är nog Arvid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0